Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
International Sales Manager
Spoločnosť: | Crystal Call, a.s. |
Miesto výkonu práce: | Bratislava-Nové Mesto |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1500 € za mesiac |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 11.10.2022 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 18.01.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 18.03.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Obchod, marketing a reklama |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Sme rýchlo rastúci sales team v novootvorenej pobočke firmy, ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Využívame naše dlhoročné skúsenosti a robíme to veľmi dobre, pretože klient je vo svojom segmente v top 2 na svete.
Hľadáme ďalších nových kolegov - nemecky hovoriacich , ktorí budú realizovať predaje účasti na eventoch/podujatiach, výstavách a veľtrhoch z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska.
Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich pro-aktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia a taktiež aktívne vyhľadávanie, spracovávanie a manažovanie nových obchodných príležitostí v rámci zvereného portfólia výstav a podujatí.
Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky/cez videohovor, prípadne neskôr na samotných výstavách osobne. Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Salzburg, Cannes, New York a podobne).
V prípade záujmu o informácie o organizovaných podujatiach si ich môžete pozrieť na www.rxglobal.com.
Radi uvítame aj CV absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.
Čo bude Vašou úlohou?
✔️ Account management - starostlivosť o zákazníkov,
✔️ B2B Predaj, komunikácia s klientom, zisťovanie potrieb klientov a následne
vypracovanie optimálnej ponuky a pod.,
✔️ Naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
✔️ Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
✔️ Business development - budovať a rozvíjať vzťahy so zákazníkmi,
✔️ Komunikovať s klientom (telefonicky, písomne),
✔️ Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
✔️ Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,
✔️ pracovné cesty,
✔️ Vykonávať administratívne práce spojené s náplňou.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - vysoká: C1 a C2
Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - pokročilá
Microsoft Outlook - pokročilá