Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

International Sales Manager

Spoločnosť: Crystal Call, a.s.
Miesto výkonu práce: Bratislava-Nové Mesto
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1500 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 11.10.2022
Dátum poslednej aktualizácie: 18.01.2023
Dátum platnosti ponuky: 18.03.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Obchod, marketing a reklama
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Sme rýchlo rastúci sales team v novootvorenej pobočke firmy, ktorá sa venuje organizácii eventov, výstav a veľtrhov na celom svete. Využívame naše dlhoročné skúsenosti a robíme to veľmi dobre, pretože klient je vo svojom segmente v top 2 na svete.

Hľadáme ďalších nových kolegov - nemecky hovoriacich , ktorí budú realizovať predaje účasti na eventoch/podujatiach, výstavách a veľtrhoch z rôznych odvetví na celom svete primárne klientom z Nemecka, Rakúska a Švajčiarska.

Hlavnou náplňou práce je starostlivosť o existujúcich klientov a ich pro-aktívne sprevádzanie procesom zakúpenia účasti na novoročnej edícii podujatia a taktiež aktívne vyhľadávanie, spracovávanie a manažovanie nových obchodných príležitostí v rámci zvereného portfólia výstav a podujatí.

Komunikácia s klientami prebieha primárne telefonicky/cez videohovor, prípadne neskôr na samotných výstavách osobne. Obľúbenou súčasťou pracovnej pozície sú pracovné cesty na spomínané výstavy a podujatia, ktoré sa konajú v atraktívnych svetových metropolách (Dubaj, Tokyo, Paríž, Londýn, Mníchov, Salzburg, Cannes, New York a podobne).

V prípade záujmu o informácie o organizovaných podujatiach si ich môžete pozrieť na www.rxglobal.com.

Radi uvítame aj CV absolventov, ktorí preukážu motiváciu učiť sa a rozvíjať sa pracovne.

Čo bude Vašou úlohou?
✔️ Account management - starostlivosť o zákazníkov,
✔️ B2B Predaj, komunikácia s klientom, zisťovanie potrieb klientov a následne
vypracovanie optimálnej ponuky a pod.,
✔️ Naplnenie predajných cieľov a tímovej stratégie v spolupráci s priamym
nadriadeným (Head of Bratislava Office),
✔️ Aktualizovať údaje klientov a zapisovať ich do databázy (CRM),
✔️ Business development - budovať a rozvíjať vzťahy so zákazníkmi,
✔️ Komunikovať s klientom (telefonicky, písomne),
✔️ Poskytovať klientovi informácie o portfóliu a aktuálnej ponuke,
✔️ Poskytovať informácie o plánovaných a pripravovaných výstavách a podujatiach,
✔️ pracovné cesty,
✔️ Vykonávať administratívne práce spojené s náplňou.

Požadované vzdelanie

Úplné stredné odborné vzdelanie

Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)

Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Cudzie jazyky

anglický - pokročilá: B1 a B2

nemecký - vysoká: C1 a C2

Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov

Počítače

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Internet - pokročilá

Microsoft Outlook - pokročilá

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2205

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky