Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Koordinátor činností obsluhy energobloku
Spoločnosť: | TRIGON Consulting s.r.o. |
Miesto výkonu práce: | Banská Bystrica |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 5,10 € za hodinu |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 20.10.2022 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 20.10.2022 |
Dátum platnosti ponuky: | 20.12.2022 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Energetika, plyn a elektrina |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného človeka na pozíciu "Koordinátor činností obsluhy energobloku."
Našim klientom je stabilná slovenská spoločnosť, jediná v strednej Európe, ktorá na trhu pôsobí už niekoľko rokov, s unikátnym projektom v oblasti výroby zelenej energie.
Podstatou práce na tejto pozícii je zabezpečenie koordinácie činností a prác s ostatnými členmi obsluhy ako aj s manipulačnými pracovníkmi, ktoré sa vykonávajú pri obsluhe technických zariadení energobloku podľa pokynov vedúceho zmeny a vedúceho výroby.
Práca sa vykonáva v 12hod. zmenách (krátky a dlhý týždeň).
Hľadáme zodpovedného kolegu, ktorý sa dobre cíti v dynamickej pozícii, kde veľa chodí a dokáže všetko odsledovať. Je komunikovať a schopný koordinovať činnosti prác s ostatnými členmi. Zároveň má vzťah aj k manuálnej práci. Parťáka, ktorý vie spolupracovať aj s kolegami a pomáhať v prípade potreby.
V tejto spoločnosti budete cítiť vzájomnú podporu a spoluprácu, čo sú princípy, na základe ktorých tvorí dlhé roky férové prostredie pre všetkých zamestnancov. O svojich zamestnancov sa stará aj v oblasti vzdelávania, poskytuje množstvo príležitostí na profesijný a kariérny rast.
*Preto je táto ponuka vhodná a zaujímavá aj pre absolventa, ktorý má ambíciu sa v tejto oblasti uplatniť a dlhodobo realizovať.*
Pracovník na tejto pozícii vykonáva a zabezpečuje:
• všetky práce podľa pokynu vedúceho zmeny a vedúceho výroby
• koordináciu prác s ostatnými členmi obsluhy
• koordináciu činností a prác s manipulačnými pracovníkmi
• váženie, preberanie a kontrolu dodávok vstupných surovín
• obsluhu jednotlivých technických zriadení celého bloku
• organizáciu a koordináciu činností pri vývoze odpadu
• vykonávanie všetkých nevyhnutných čistiacich prác
• vedenie všetkej nevyhnutnej prevádzkovej agendy, denníkov, prevádzkovaných záznamov obsluhovaných zariadení
• dodržiavanie príslušných zákonov a noriem a ostatnej legislatívy vrátane BOZP a PO
Po nástupe na pozíciu prejde vhodný kandidát potrebným zaučením, zoznámi sa s fungovaním prevádzky, so systémom práce, aj celým jej vybavením.
Zamestnanecké výhody, benefity
• príležitosť pracovať v stabilnej spoločnosti s férovým prostredím
• príspevok na cestu do zamestnania (nad 20km - 75Eur, do 20km - 20eur)
• stravné lístky v hodnote 5Eur aj počas dovolenky (75% hradí zamestnávateľ)
• kvalitné pracovné oblečenie a pracovné pomôcky
• možnosť využívania posilňovne a plavárne
Požadované vzdelanie
Nižšie stredné odborné vzdelanie