Personalistika, administratíva a služby zákazníkom,Obchod, marketing a reklama
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Tvojou prácou bude telefonická komunikácia so zákazníkmi, spracovávanie LEADOV pre naše obchodné oddelenie a získavanie súhlasu zákazníka pre budúce kontaktovanie klienta obchodníkom.
V práci NEBUDEŠ predávať žiadne produkty ani služby.
Od Teba budeme očakávať:
- zodpovednosť za spracovanie pridelenej databázy
- poskytovanie podpory a informácií zákazníkom/kolegom
- všeobecná administratívna práca.
Že nemáš skúsenosti? Nevadí, my ťa všetko naučíme.
Pridaj sa k nám a získaj skvelých kolegov
• pracujeme iba v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 16:30/10:00 do 18:30 , (brigáda - čas podľa dohody)
• pracovať budeš vo veľmi príjemnom a modernom prostredí.
Práca v našom komerčnom call centre môže byť skvelý začiatok. Na prvom mieste je spokojný zákazník. Naše call centrum je o budovaní vzťahov a snahe pomôcť zákazníkovi, preto nehľadáme prax, ale srdce na správnom mieste.
Že nemáš skúsenosti? Nevadí, my ťa všetko naučíme.
Pridaj sa k nám a získaj skúsenosti a skvelých kolegov, pracovať budeš vo veľmi príjemnom a modernom prostredí.