Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika,Zdravotníctvo
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Agenda finančného a nákladového controllingu spoločnosti,
• spolupráca pri tvorbe finančného plánu, forecastov, budgetov, plánu personálnych a medicínskych ukazovateľov
• príprava podkladov na tvorbu dohadných položiek,
• zadávanie a kontrola pravidelných a tiež ad hoc reportov a analýz,
• podpora manažmentu - príprava reportov, vyhodnocovanie projektov a pod., úzka spolupráca s účtovným tímom a manažmentom zdravotných výkonov
• koordinácia plánovania a vyhodnocovania plnenia plánu Cash Flow;
• zber vstupov pre týždenný/ mesačný cash flow report;
Vaša budúca pracovná pozícia bude o:
• Kontrole nákladov spojených s internými zamestnancami
• Vyhodnocovanie a reportingu nákladovosti projektov
• Zodpovednosti za nastavenie a dodržiavanie kontrolných procesov spojených nákladmi projektov
• Navrhovanie nových a rozvíjanie existujúcich kontrolných procesov, nástrojov a systémov
• Iniciovanie zmien v oblasti controllingu
• Spoluprácu s ostatnými oddeleniami pri zbere, spracovávaní dať a vyhodnocovaní výsledkov
• Pravidelnej komunikácií v rámci svojho tímu
• Analýza krycích príspevkov, pyramidálne rozklady ukazovateľov
• Príprave reportov pre vedenie a pracoviská spoločnosti,