Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci oddelenia krízovej intervencie
Spoločnosť: | Mesto Martin |
Miesto výkonu práce: | Martin |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 970,50 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.01.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 08.12.2022 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 08.12.2022 |
Dátum platnosti ponuky: | 16.12.2022 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Sociálne služby,Samospráva |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Usmerňovanie a kontrola odborných činností v zariadeniach sociálnych služieb, sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately zriadených mestom. Vedúci oddelenia:
- zodpovedá za činnosti v oblasti terénnej sociálnej práce, komunitnej práce a komunitnej rehabilitácie,
- zodpovedá za činnosti v oblasti sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately,
- zabezpečuje a riadi poskytovanie sociálnych služieb v nocľahárni, útulku a nízkoprahovom dennom centre,
- zodpovedá za činnosť v komunitnom centre, zariadení núdzového bývania (ďalej len „zariadenia“), zodpovedá za nízkoprahovú sociálnu službu pre deti a rodinu,
- zodpovedá za kvalitu a rozvoj sociálnych služieb v uvedených zariadeniach, zodpovedá za príjem klientov do zariadení, pripravuje návrhy zmlúv, poskytuje základné sociálne poradenstvo v rámci poskytovaných služieb, poskytuje pomoc pri uplatňovaní práv a právom chránených záujmov klientov,
- zabezpečuje plynulý chod a zodpovedá za prevádzku a správu zariadení, zodpovedá
za dodržiavanie platných právnych predpisov, zásad BOZP a hygienických štandardov zariadení,
- zodpovedá za celkovú údržbu zariadení, vrátane pravidelných revízií, zodpovedá za hospodárne a účelné využívanie zvereného majetku, odborné prehliadky zariadení,
- vedie kompletnú administratívnu a ekonomickú agendu zverenej oblasti – vedie osobné spisy klientov, stanovuje poplatky za ubytovanie podľa platných predpisov, zúčtováva poplatky, vedie evidenciu peňažného denníka, vystavuje objednávky, vedie evidenciu faktúr, likviduje faktúry a vystavuje platobné príkazy, odvádza hotovosť do pokladne mesta,
- spolupracuje s neverejnými poskytovateľmi sociálnych služieb na území mesta, s orgánmi štátnej správy a verejnej správy,
- spracováva návrh rozpočtu finančných prostriedkov za pridelenú oblasť, zodpovedá za jeho dodržiavanie.
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 3 roky
Počítače
Microsoft Word - elementárna
Microsoft Excel - elementárna
Internet - vysoká