Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
- Zmluvná dokumentácia - PZ
- Nástup zamestnancov, zmeny v PP a osobných údajoch – nahodenie a evidencia v PAM mzdového softvéru a v dochádzkovom systéme, nastavenie pracovných kalendárov
- Predbežné prihlasovanie / odhlasovanie zamestnancov do SP
- Zasielanie VP – elektronicky, v papierovej forme
- Vystavovanie dochádzkových kariet (preukazov)
- Kontrola dochádzok zamestnancov vrátane opravy a prípravy údajov k spracovaniu miezd
- Evidencia mimo evidenčných stavov – MD, RD ( nástup, návrat)
- PN a ePN – potvrdzovanie dokumentov a zasielanie, kontrola v dochádzkovom systéme (prípadne doplnenie)
- Objednanie stravných lístkov v prípade individuálneho stravovania (funguje jedáleň) alebo príprava podkladu pre úhradu finančných príspevkov
- Príspevky na rekreáciu - spracovanie žiadostí
- Príprava dát pre výpočet variabilného odmeňovania
- Vystavovanie potvrdení pre zamestnancov
- Komunikácia s exekútormi
- Overovanie platieb v aplikácii pre úhradu miezd a ostatných platieb vyplývajúcich zo mzdovej uzávierky
- Komunikácia so zamestnancami vrátane zberu a kontrole predložených žiadosti o RZD s prílohami , potvrdení o štúdiu detí k žiadosti o DB