Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci oddelenia hospodárskeho a finančného
Spoločnosť: | Mestská časť Bratislava - Nové Mesto |
Miesto výkonu práce: | Bratislava-Nové Mesto |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 2000 € za mesiac |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 19.12.2022 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 20.12.2022 |
Dátum platnosti ponuky: | 09.01.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12 |
Pracovná oblasť: | Samospráva,Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• riadenie a kontrolovanie činnosti oddelenia po administratívnej, odbornej a organizačnej stránke a zodpovedanie za dosahovanie výsledkov oddelenia,
• sledovanie zmien v legislatíve prislúchajúcej pôsobnosti oddelenia, spracovanie smerníc a všeobecne záväzných nariadení,
• zodpovedanie za efektívne a hospodárne vynakladanie finančných prostriedkov z vyčlenenej časti rozpočtu,
• zabezpečovanie a zodpovedanie za komplexnú prípravu a spracovanie materiálov predkladaných na rokovania komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva v rámci agendy oddelenia,
• zabezpečovanie, metodické usmerňovanie a zodpovedanie za vybavovanie interpelácií, žiadostí o sprístupnenie informácií a sťažností v rámci agendy oddelenia,
• zodpovedanie za vykonanie riadnej a mimoriadnej inventarizácie majetku na základe písomného príkazu zamestnávateľa,
• zabezpečovanie prenosu informácií a úloh zamestnancom oddelenia,
• riadenie zabezpečenia archivácie a skartácie spisovej agendy oddelenia,
• podieľanie sa a zodpovedanie za prípravu návrhu rozpočtu, záverečného účtu, úprav rozpočtu, monitorovacích správ rozpočtu a mesačného čerpania rozpočtu,
• kontrolovanie správnosti záverečného účtu a zabezpečovanie jeho prerokovávanie v komisiách miestneho zastupiteľstva, miestnej rade a miestnom zastupiteľstve,
• spracovávanie a prekladanie návrh platu starostu a platu miestneho kontrolóra na schválenie miestnemu zastupiteľstvu,
• zabezpečovanie a zodpovedanie za vykonávanie finančnej kontroly,
• zabezpečovanie kontroly pokladne, faktúr a likvidačných listov k faktúram, platobných poukazov, poskytovanie dotácií, zmlúv o poskytnutí dotácií,
• metodické usmerňovanie zriadených organizácií v oblasti rozpočtu,
• sledovanie rozpisu daní z príjmov fyzických osôb a dane z nehnuteľností z Magistrátu hlavného mesta SR a ich plnenie,
• zodpovedanie za výkon agendy miestnych daní a miestneho poplatku za rozvoj,
• zodpovedanie za výkon agendy poskytovania dotácií, spracovania zmlúv o poskytovaní dotácií, vyúčtovania,
• zabezpečovanie kontroly čerpania poskytnutých grantov od iných subjektov, ich čerpanie v súlade s účelom, na ktorý boli finančné prostriedky poskytnuté.
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
6 alebo viac rokov