Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci / Vedúca Odboru verejného obstarávania
Spoločnosť: | Mesto Trnava |
Miesto výkonu práce: | Trnava |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 2000 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.02.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 21.12.2022 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 21.12.2022 |
Dátum platnosti ponuky: | 15.01.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Samospráva |

Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• koncepčne a metodicky koordinuje a zodpovedá za činnosti na odbore verejného obstarávania,
• vypracováva plán verejného obstarávania,
• realizuje komunikáciu s Úradom pre verejné obstarávanie a inými kontrolnými orgánmi, vrátane súdov,
• spolupracuje na tvorbe interných riadiacich aktov v oblasti verejného obstarávania, pripravuje a zabezpečuje odborné podklady, analýzy, vyjadrenia z oblasti verejného obstarávania,
• zodpovedá za realizáciu verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „ zákon“) v prospech verejného obstarávateľa, ktorý je tvorený Mestským úradom Trnava, Mestskou políciou v Trnave a materskými školami bez právnej subjektivity,
• spolupracuje na tvorbe podkladov pre plán verejného obstarávania na príslušný rok,
• zodpovedá za prípravu zadávania jednotlivých zákaziek formou tvorby a spracovania dokumentácie potrebnej k začatiu realizácie verejného obstarávania, a to najmä kompletizáciu a kontrolu súťažných podkladov a iných dokumentov doložených zo strany žiadateľov na verejné obstarávanie (organizačných zložiek verejného obstarávateľa) v zmysle platných interných riadiacich dokumentov,
• zabezpečuje vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu verejného obstarávania v zmysle pokynov vedúceho zamestnanca,
• zodpovedá za kompletnú archiváciu a ochranu dokumentácie všetkých zverených zákaziek na verejné obstarávanie vrátane zmluvných dokumentov a dokumentov o dodávke a prevzatí tovaru, služieb a stavebných prác,
• spolupracuje s poverenými zamestnancami žiadateľa o obstaranie tovaru, služieb a stavebných prác, ktorému po riadnom ukončení obstarania odovzdá príslušnú časť dokumentácie,
• zodpovedá za dodržiavanie zákonom stanovených povinností, zvolených postupov a termínov stanovených zákonom a ďalšími predpismi,
• v zmysle internej riadiacej dokumentácie zabezpečuje vedenie príslušného objednávkového systému a centrálneho registra zmlúv verejného obstarávateľa a zároveň zabezpečuje zverejňovanie zákaziek verejného obstarávania v module ISS (informačný systém samosprávy).
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 5 rokov
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Internet - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Outlook - pokročilá
Microsoft PowerPoint - pokročilá