Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Vedúci oddelenia správy majetku

Spoločnosť: Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Miesto výkonu práce: Bratislava-Ružinov
Základná zložka mzdy (v hrubom): V zmysle zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 295/2022 Z. z., ktorým sa ustanovujú zvýšené platové tarify štátnych zamestnancov.
Dátum nástupu: 01.03.2023
Dátum pridania ponuky: 10.01.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 10.01.2023
Dátum platnosti ponuky: 23.01.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Štátna správa,Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Najnáročnejšia činnosť:
Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ostatného ústredného
orgánu štátnej správy, ktorý vykonáva štátne záležitosti s celoštátnou
pôsobnosťou. Koordinovanie štátnej služby alebo častí zložitých
systémov na úrovni ostatného ústredného orgánu štátnej správy v
príslušnom odbore štátnej služby, ktorý vykonáva štátne záležitosti
s celoštátnou pôsobnosťou. Tvorba všeobecne záväzných právnych
predpisov v príslušnom odbore na úrovni ostatného ústredného
orgánu štátnej správy, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej
úrovni.
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:
Zodpovedá za funkčnosť a prevádzkyschopnosť budovy
Chlumeckého 2, Bratislava, pripravuje rozpočtovanie a plánovanie
investícii a opráv na nasledujúce obdobie, riadi činnosti súvisiace s
prevádzkou, údržbou budov a technologických zariadení a sleduje
ich bezpečnú a hospodárnu prevádzku, zabezpečuje investičnú
činnosť, zostavuje návrhy plánu investičnej výstavby a spolupracuje
s dodávateľmi na zostavovaní projektovej dokumentácie, vypracúva
správy o priebehu a stave investičnej výstavby a vyhodnocuje jej
plnenie, plánuje, koordinuje investície a údržbu a opravy objektov a
technologických zariadení, koordinuje a kontroluje prácu dodávateľov
v technickej a prevádzkovej správe objektu, upratovanie, evidencie
a inventarizácie majetku, hospodárnosti nákladov a spotreby energií,
a pod., zodpovedá za plnenie rozsahu poskytovaných služieb
zmluvných dodávateľov v zmysle platných zmlúv, zodpovedá za
riadne prevzatie prác od dodávateľov, dohliada a zabezpečuje
kontrolu zariadení podliehajúcich skúškam a revíziám, zabezpečuje
vykonávanie malých opráv , kontroluje cenotvorbu a zabezpečuje
kontrolnú činnosť pri vykonávaní investícií, opráv a údržby, navrhuje
opatrenia energetickej efektívnosti a znižovania emisií, zabezpečuje
energetické audity, riadi aktivity súvisiace s BOZP, PO, ohlasovňou
požiarov, pracovno-zdravotné podmienky v priestoroch úradu,
participuje na príprave interných predpisov a dokumentov a na
nastavovaní procesov na oddelení, spracováva špecifikácie
nákupných požiadaviek, podieľať sa na príprave reportov a ďalších
dokumentov súvisiacich s náplňou práce, pripravuje podklady pre VO
a participuje na obstarávaní bežných tovarov, služieb a verejných prác
v súlade s príslušnými zákonmi a internými aktmi úradu, zabezpečuje
komplexný proces identifikácie, spracovania a odstraňovania závad
a reklamácií, vykonáva za oddelenie finančnú a vecnú kontrolu
interných a externých účtovných dokladov, riadi činnosť autodopravy a
rieši poistné udalosti, operatívne rieši vzniknuté problémy a navrhuje
alternatívne riešenia.

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 3 roky

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2241

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky