Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
- starostlivosť o zamestnancov a komunikácia s nimi,
- kontaktovanie, výber a nábor nových zamestnancov,
- spoluprácu s líniovými manažérmi,
- administratívu súvisiacu s nástupom nových zamestnancov (induction a onboarding, vstupné školenia, podpora a práca s novými zamestnancami v spolupráci s líniovými manažérmi),
- prípravu, podporu v realizácii, administrácii a spracovaní výsledkov rozvojových rozhovorov (Development talks),
- zber, spracovávanie, riadenie, aktualizáciu a archivovanie dát,
- komunikácia a spracovávanie benefitov,
- vytváranie kompetenčných profilov,
- agendu GDPR,
- prípravu pracovných zmlúv, dohôd a dodatkov,
- organizáciu vstupných, periodických a mimoriadnych LP,
- spolupráca s ADZ, príprava a kontrola podkladov k mzdovej uzávierke dočasne pridelených zamestnancov agentúry
- interné školenia a prezentácie, organizovanie, plánovanie a nákup školení, práca s e-learningovými systémami
- práca s dochádzkovým systémom,
- práca v systémoch Workday, Smartrecruiter, Softip, systéme na spracovávanie dodávateľských zmlúv a dodatkov, systéme na prácu s internými smernicami a štandardami,...