Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Vedúci / Vedúca Odboru verejného obstarávania

Spoločnosť: Mesto Trnava
Miesto výkonu práce: Trnava
Základná zložka mzdy (v hrubom): 2000 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 01.02.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 01.02.2023
Dátum platnosti ponuky: 15.02.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Samospráva
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

• koncepčne a metodicky koordinuje a zodpovedá za činnosti na odbore verejného obstarávania,
• vypracováva plán verejného obstarávania,
• realizuje komunikáciu s Úradom pre verejné obstarávanie a inými kontrolnými orgánmi, vrátane súdov,
• spolupracuje na tvorbe interných riadiacich aktov v oblasti verejného obstarávania, pripravuje a zabezpečuje odborné podklady, analýzy, vyjadrenia z oblasti verejného obstarávania,
• zodpovedá za realizáciu verejného obstarávania v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „ zákon“) v prospech verejného obstarávateľa, ktorý je tvorený Mestským úradom Trnava, Mestskou políciou v Trnave a materskými školami bez právnej subjektivity,
• spolupracuje na tvorbe podkladov pre plán verejného obstarávania na príslušný rok,
• zodpovedá za prípravu zadávania jednotlivých zákaziek formou tvorby a spracovania dokumentácie potrebnej k začatiu realizácie verejného obstarávania, a to najmä kompletizáciu a kontrolu súťažných podkladov a iných dokumentov doložených zo strany žiadateľov na verejné obstarávanie (organizačných zložiek verejného obstarávateľa) v zmysle platných interných riadiacich dokumentov,
• zabezpečuje vyhotovovanie potrebnej dokumentácie z procesu verejného obstarávania v zmysle pokynov vedúceho zamestnanca,
• zodpovedá za kompletnú archiváciu a ochranu dokumentácie všetkých zverených zákaziek na verejné obstarávanie vrátane zmluvných dokumentov a dokumentov o dodávke a prevzatí tovaru, služieb a stavebných prác,
• spolupracuje s poverenými zamestnancami žiadateľa o obstaranie tovaru, služieb a stavebných prác, ktorému po riadnom ukončení obstarania odovzdá príslušnú časť dokumentácie,
• zodpovedá za dodržiavanie zákonom stanovených povinností, zvolených postupov a termínov stanovených zákonom a ďalšími predpismi,
• v zmysle internej riadiacej dokumentácie zabezpečuje vedenie príslušného objednávkového systému a centrálneho registra zmlúv verejného obstarávateľa a zároveň zabezpečuje zverejňovanie zákaziek verejného obstarávania v module ISS (informačný systém samosprávy).

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 5 rokov

Cudzie jazyky

anglický - pokročilá: B1 a B2

Počítače

Internet - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Outlook - pokročilá

Microsoft PowerPoint - pokročilá

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2206

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky