Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
1. Personalistika - činnosti v rámci legislatívy upravujúcej pracovné právo (pracovné zmluvy, prihlasovacie povinnosti do poisťovní, spolupráca pri riešení pracovných sporov), znalosť príslušnej legislatívy, sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia v praxi pre potreby spoločnosti.
2. Úlohy a podpora v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pracujúcich
3. Spracovanie dochádzky.
4. Zabezpečovanie vzdelávania zamestnancov.
5. Náborová činnosť.
6. Príprava podkladov a výpočet miezd, ostatných nepeňažných príjmov zamestnancov, spracovanie exekúcií, evidencia a likvidácia dočasnej pracovnej neschopnosti
7. Ročné zúčtovanie dane.
8. Komunikácia s daňovým úradom, zdravotnými poisťovňami, sociálnou poisťovňou, úradom práce a ďalšími inštitúciami
9. Interná komunikácia so zamestnancami.
10. Zodpovednosť za archivovanie a dodržiavanie ochrany osobných údajov.
11. Príprava mesačných uzávierok a reportov.
12. Nákup a evidencia stravných lístkov.
13. Skúsenosti so zamestnávaním cudzincov - informačné karty ...