Nájdeme prácu alebo zamestnancov
spracovanie ekonomickej agendy v podvojnom účtovníctve: - účtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr, interných dokladov, bankových výpisov - kontrola záloh, refakturácií, formálnej správnosti doručených a vystavených dokladov - znalosť legislatívy DPH, daň z príjmov - vyúčtovanie spotreby PHM ( Commander) - vyúčtovanie platieb platobnými kartami - účtovanie interných dokladov - podpora pri spracovaní daňových priznaní - podpora pri spracovaní účtovných závierkach - kompletizovanie dokumentov a ich archivácia - príprava podkladov podľa pokynov nadriadeného - evidencia pošty a faktúr v internom systéme, - Bežné administratívne, organizačné a marketingové práce
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
aspoň 2 roky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Microsoft Outlook - vysoká
Microsoft Excel - vysoká
Microsoft Windows - vysoká
Pracovný a mimopracovný pomer: Na plný úväzok
Pracovná oblasť: MyName
Dátum nástupu: MyName
Pracovná oblasť: TestUser
Dátum nástupu: Hello
Dátum nástupu: TestUser
Pracovná oblasť: Alice
Dátum nástupu: John
Pracovná oblasť: John
Dátum nástupu: Alice
Pracovná oblasť: Hello
Pracovný a mimopracovný pomer:
Pracovná oblasť:
Dátum nástupu:
1/2322