Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
riadenie kancelárie starostu a zabezpečovanie plnenia úloh starostu a zástupcu starostu po
organizačnej a administratívnej stránke,
plnenie úloh v oblasti krízového riadenia, PO a CO ustanovené osobitnými predpismi pre MČ
podľa platného Organizačného poriadku,
zabezpečovanie koncepčnej a koordinačnej činnosti všetkých zamestnancov sekretariátu starostu,
vypracovávanie stanovísk k závažným materiálom ohľadom koncepcie rozvoja mestskej časti,
zúčastňovanie sa zasadnutí Miestneho zastupiteľstva Mestskej časti Bratislava-Nové Mesto,
koordinovanie oficiálno-reprezentačných stykov starostu v zahraničnej oblasti,
zabezpečovanie prípravy materiálov na rokovanie starostu s ďalšími subjektmi,
koordinovanie spolupráce mestskej časti s organizáciami zriadenými mestskou časťou,
zabezpečovanie spolupráce s ďalšími organizačnými útvarmi miestneho úradu,
pri svojej činnosti spolupracuje s kanceláriou prednostu miestneho úradu.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
aspoň 4 roky
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov