Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Vedúca odboru ekonomických činností

Spoločnosť: Inštitút znalostného pôdohospodárstva a inovácií
Miesto výkonu práce: Nitra
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1500 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 13.02.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 13.02.2023
Dátum platnosti ponuky: 13.04.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

1. Vykonáva riadiacu a kontrolnú činnosť zároveň aj v príspevkovej aj podnikateľskej činnosti organizácie.
2. Riadi a kontroluje vedenie účtovnej a personálnej agendy podľa účtovných, daňových a interných predpisov.
3. Kontroluje pohľadávky, vecnú stránku vystavených faktúr, sleduje úhrady odberateľských faktúr, evidenciu a účtovania majetku.
4. Kontroluje pokladničné operácie v domácej a cudzej mene.
5. Kontroluje spracovanie pokladničných dokladov, účtovanie služobných ciest.
6. Pripravuje ekonomické podklady, rozbory a analýzy pre vedenie IZPI.
7. Analyzuje existujúci ekonomický stav podľa rôznych druhov kritérií a podľa požiadania vedenia IZPI.
8. Vykonáva ekonomické rozbory, sleduje vývoj ekonomických ukazovateľov vrátane vypracovania návrhov na opatrenia.
9. Vypracuje plán na základe podkladov oddelení, podľa jednotlivých druhov výdavkov a predpokladaných výnosov (podnikateľská činnosť).
10. Pripravuje plán rozpočtu aktivít a prevádzky (príspevková činnosť) v spolupráci s vedúcimi odborov.
11. Spracováva plán mzdových a osobných nákladov.
12. Spracováva podklady k ekonomickému a finančnému stavu a k sledovaniu finančných tokov. Spracováva analýzu stavu hospodárenia, porovnávanie reálneho plánu stavu s plánmi.
13. Vykonáva funkciu finančného manažmentu a dohľadu rozpočtom NSRV.
14. Kontroluje vecnú stránku bankových výpisov.
15. Kontroluje záväzky, vecnú a finančnú stránku prijatých faktúr, sleduje a kontroluje promptné úhrady dodávateľských faktúr.
16. Kontroluje evidenciu a účtovanie majetku.
17. Sleduje a odsúhlasuje náklady na jednotlivé projekty so zodpovednými garantmi, ich následné zúčtovanie do výnosov podľa jednotlivých projektov.
18. Zabezpečuje priebežnú kontrolu účtovných dokladov.
19. Spolupracuje s audítorom na prevzatí ekonomickej agendy a príprave zápisnice o inventarizácii účtov k 31.12. daného roka.
20. Vypracuje ročnú uzávierku IZPI a následne spracuje daňové priznanie „Daň z príjmu“
za sledovaný kalendárny rok.
21. Vypracuje daňové priznanie „Daň z motorových vozidiel“.
22. Odsúhlasuje žiadanky na obstaranie materiálu a vecí dennej spotreby, obstaranie drobného majetku.
23. Eviduje a archivuje doklady v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi.
24. Kontroluje úlohy prevádzky hospodárskej správy, hotela, kongresových služieb a stredisko Lučenec v spolupráci s ostatnými vedúcimi pracovníkmi IZPI
25. Zabezpečuje kalkulácie k novým nájomným zmluvám a pripravuje nové nájomné zmluvy na nebytové priestory.
26. Pripravuje a predkladá interné predpisy a opatrenia na dodržiavanie hospodárnosti správy majetku v zmysle platnej legislatívy.

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 5 rokov

Počítače

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Microsoft Outlook - pokročilá

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2241

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky