Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúca/i Matričného úradu- zastupovanie počas MD / RD
Spoločnosť: | Mestská časť Bratislava - Nové Mesto |
Miesto výkonu práce: | Bratislava-Nové Mesto |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1500 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.05.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 08.03.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 16.03.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 29.03.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 36 |
Pracovná oblasť: | Samospráva,Štátna správa |

Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
- zodpovedá za chod a riadenie Matričného úradu,
- zabezpečuje príslušnú matričnú agendu :
- vykonáva zápisy a dodatočné záznamy do matričných kníh na základe verejných listín,
- vydáva matričné doklady pre použitie v SR i v cudzine,
- vyhotovuje a zasiela matričné doklady podľa medzinárodných zmlúv a Nariadenia EÚ,
- prijíma žiadosti o uzavretie manželstva, overuje správnosť údajov a potvrdzuje ich správnosť
- vydáva viacjazyčné štandardné formuláre
- spracováva žiadosti o zmene priezviska, na ktoré nie sú potrebné povolenia
- prijíma žiadosti o vstupe do manželstva v zastúpení
- mesačne spracováva štatistické hlásenia o uzavretí manželstva
- vkladá do počítačového systému MV SR CISMA a REGOB SR staršie ročníky, vykonáva odrevidovanie zápisov pre všetky matričné úrady v SR,
- vybavuje avíza z iných matričných úradov,
- posudzuje platnosť listín vydaných v zahraničí a pre použitie do zahraničia,
- posudzuje verejné listiny podľa medzinárodných zmlúv,
- posudzuje písomné a e-mailové podania,
- metodicky usmerňuje a oboznamuje pracovníčky matriky s novými elektronickými aplikáciami v rámci MV SR,
- metodicky usmerňuje organizácie v oblasti rozpočtu za prenesený výkon štátnej správy na úseku matriky,
- vykonáva práce vyplývajúce zo zákona o slobodnom prístupe k informáciám,
- dôsledne využíva programové vybavenie samostatného počítačového programu
- spracováva rozhodnutia štátnych orgánov,
- vybavuje elektronické podania a žiadosti,
- sleduje a evidujú právne predpisy a normy,
- stará sa o zvyšovanie odbornej úrovne podriadených zamestnancov a vytvára im vhodné podmienky na prácu,
- zabezpečuje riadne vedenie spisov podľa Registratúrneho poriadku.
Bližšie informácie: Mgr. Andrea Strapcová, 02/45 529 263
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov
Počítače
Microsoft Outlook - pokročilá