Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Customer Success Manager

Spoločnosť: EMARK s.r.o.
Miesto výkonu práce: Bratislava-Karlova Ves
Základná zložka mzdy (v hrubom): 2500 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 20.03.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 20.03.2023
Dátum platnosti ponuky: 20.05.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Počet a komplexnosť projektov neustále narastá a preto hľadáme projektového manažéra, ktorý nám pomôže s organizáciou tých väčších z nich. Úlohou Customer Success Mangera bude projektovo riadiť a koordinovať projekty tak, aby sa správne nastavili a priebežne validovali očakávania, priority, rozpočet a termíny pri implementácii Business Intelligence a Data Integration riešení. Projekty pozostávajú z business konzultácií, analýzy potreby, návrh a implementácia riešenia, až po školenia.
Komunikácia je absolútne kľúčová, či už interne (s ľudmi priamo participujúcimi na dodávke riešenia, prípadne s Capacity managerom) alebo externe (s project ownerom na strane klienta).

Popis pozície:
- Zabezpečenie podpory pre členov developerské tímu pri projektoch, ich kontrola
- Riadenie očakávaní klientov pri definovaní plánov
- Organizovanie kapacít členov tímu a zabezpečenie súčinnosti zákazníka, spolupráca s Capacity Managerom
- Riadenie vývojových šprintov s ohľadom na priority projektu
- Pravidelné vyhodnocovanie stavu projektov
- Príprava jednoduchých podkladov k fakturácii
- Možnosť zapojenia sa do "vývoja", testovanie aplikácií a poskytovanie spätnej väzby vývojárom

Požadované vzdelanie

Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 1 rok

Cudzie jazyky

anglický - vysoká: C1 a C2

Počítače

Microsoft Excel - vysoká

Microsoft Outlook - vysoká

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2206

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky