Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Počet a komplexnosť projektov neustále narastá a preto hľadáme projektového manažéra, ktorý nám pomôže s organizáciou tých väčších z nich. Úlohou Customer Success Mangera bude projektovo riadiť a koordinovať projekty tak, aby sa správne nastavili a priebežne validovali očakávania, priority, rozpočet a termíny pri implementácii Business Intelligence a Data Integration riešení. Projekty pozostávajú z business konzultácií, analýzy potreby, návrh a implementácia riešenia, až po školenia.
Komunikácia je absolútne kľúčová, či už interne (s ľudmi priamo participujúcimi na dodávke riešenia, prípadne s Capacity managerom) alebo externe (s project ownerom na strane klienta).
Popis pozície:
- Zabezpečenie podpory pre členov developerské tímu pri projektoch, ich kontrola
- Riadenie očakávaní klientov pri definovaní plánov
- Organizovanie kapacít členov tímu a zabezpečenie súčinnosti zákazníka, spolupráca s Capacity Managerom
- Riadenie vývojových šprintov s ohľadom na priority projektu
- Pravidelné vyhodnocovanie stavu projektov
- Príprava jednoduchých podkladov k fakturácii
- Možnosť zapojenia sa do "vývoja", testovanie aplikácií a poskytovanie spätnej väzby vývojárom