Administratívno-klientsky pracovník v Allianz centre Humenné
Spoločnosť:
Lenka Semanová
Miesto výkonu práce:
Humenné
Základná zložka mzdy (v hrubom):
1000 € za mesiac
Dátum nástupu:
ihneď
Dátum pridania ponuky:
28.03.2023
Dátum poslednej aktualizácie:
03.05.2023
Dátum platnosti ponuky:
11.05.2023
Pracovný a mimopracovný pomer:
pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť:
Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality,Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika,Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
K výkonu práce nie je potrebná živnosť.
Si technický/ekonomický typ a bavia ťa čísla?
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš zvládať prípadné odmietnutia?
Ak áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, ktorý vykonáva činnosť na základe zmluvy o obchodnom zastúpení pre Allianz - Slovenskú poisťovňu.
Ak sa staneš súčasťou tímu Elitnej siete, tvojou náplňou práce bude:
- aktívne oslovovanie nových a zverených klientov
- poskytovanie starostlivosti o zverených klientov
- dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami
- podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti
- preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov
Deň nástupu dohodou. V prípade záujmu, prosím, zaslať Váš životopis mailom:
lenka.semanova@os.allianz.sk