Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Administratívno-klientsky pracovník v Allianz centre Humenné

Spoločnosť: Lenka Semanová
Miesto výkonu práce: Humenné
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1000 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 16.05.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 11.10.2023
Dátum platnosti ponuky: 10.11.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť: Bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality,Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika,Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

K výkonu práce nie je potrebná živnosť.

Si technický/ekonomický typ a bavia ťa čísla?
Máš veľké sny, ale vo svojej práci nedostávaš možnosť ich realizovať?
Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš zvládať prípadné odmietnutia?

Ak áno, jednotka na trhu hľadá do tímu finančného konzultanta, predmetom činnosti ktorého je výkon finančného sprostredkovania v zmysle zákona č. 186/2009 Z.z. o finančnom sprostredkovaní a finančnom poradenstve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, pričom ide o podnikateľskú činnosť.

Ak sa staneš súčasťou tímu Elitnej siete, tvojou náplňou práce bude:
- aktívne oslovovanie nových a zverených klientov
- poskytovanie starostlivosti o zverených klientov
- dojednávanie poistných produktov ocenených zlatými mincami
- podávanie informácii klientom o produktoch spoločnosti
- preberanie žiadostí a hlásení poistných udalostí od klientov

Deň nástupu dohodou. V prípade záujmu, prosím, zaslať Váš životopis mailom:
lenka.semanova@os.allianz.sk

Požadované vzdelanie

Stredné odborné vzdelanie

Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)

Vyššie odborné vzdelanie

Dĺžka praxe

bez požiadavky na odbornú prax

Počítače

Internet - pokročilá

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2208

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky