Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Back office support
Spoločnosť: | Expandeco s. r. o. |
Miesto výkonu práce: | Nitra |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 900 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.06.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 16.05.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 16.05.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 31.05.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Personalistika, administratíva a služby zákazníkom |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Je zodpovednosť a samostatnosť tvoja silná stránka a zároveň si komunikatívny a počítačovo zručný? Ak ťa plus k tomu zaujíma ecommerce, tak vitaj na ceste za novými skúsenosťami ako Back office support v Expandeco!
Prečo Expandeco?
Pomáhame e-shopom s ich expanziou a lokalizáciou na zahraničné ecommerce trhy. Patríme medzi ecommerce lídrov v regióne strednej a východnej Európy, čoho dôkazom je aj už naše tretie získané ocenenie v kategórii Deloitte Technology Fast 50 Central Europe a dôvera takmer 200 klientov, medzi ktorých patria úspešné spoločnosti ako Dedoles, Notino, Eyerim, Novesta a mnohé ďalšie.
V súčasnosti Expandeco tvorí takmer 70 skúsených špecialistov a rastieme aj vďaka jedinečnej kombinácii našich ecommerce riešení, ktorými prispievame k dlhodobému budovaniu dôveryhodnosti e-shopov a s efektívnou optimalizáciou ich nákladov na zahraničných trhoch. Medzi naše komplexné ecommerce služby patrí predovšetkým spoľahlivé riešenie vratiek tovaru, kompletná lokalizácia podnikania či profesionálna zákaznícka podpora, vďaka čomu každý e-shop pôsobí všade ako doma.
Čo očakávame?
- motivovaného a zodpovedného kolegu/kolegyňu, ktorému nerobí problém - pracovať samostatne, ale aj v tíme.
- človeka s ľudským prístupom.
- znalosť práce s počítačom.
- človeka, ktorý si vie poradiť s akýmkoľvek problémom.
Nevyžadujeme, no tvojou výhodou bude:
- Znalosť anglického jazyka na úrovni B1, aby si mohol/mohla komunikovať so zahraničnými kolegami.
Na čom budeš pracovať?
- Budeš pravá ruka pre nášho Mirka (personálneho riaditeľa) - budeš mať na starosti tvorbu analýz a reportov, prípadne ďalších operatívnych činnosti.
- Budeš zodpovedný/á za chod office-u, aby tvojim kolegom nič nechýbalo .
- Vypomôžeš so spracovaním rôznych podkladov pre kolegov z iných oddelení.
- Budeš pracovať s internými systémami a Microsoft Office.
Čo ponúkame
- po zaškolení možnosť pracovať piatky z domu.
- príležitosť učiť sa nové veci.
- preplatené vzdelávanie podľa tvojich kariérnych preferencií.
- super kolektív a firemnú kultúru, založenú na dôvere - pracujeme v neformálnom prostredí, kde sa oslovujeme krstným menom.
- stabilnú prácu (pon-pia od 7:30 do 16:00).
- Multisport karta.
- Netflix zdarma.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
bez požiadavky na odbornú prax
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá