Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Mentor na kratší pracovný úväzok
Spoločnosť: | Prešovská univerzita v Prešove |
Miesto výkonu práce: | Bardejov |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1010 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.09.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 07.06.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 07.06.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 30.06.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na kratší pracovný čas počet hodín za týždeň: 18 |
Pracovná oblasť: | Výchova, vzdelávanie a šport |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Poskytovať individuálne poradenstvo PZ a OZ (vrátane vedúcich PZ a OZ):
- realizovať individuálne poradenstvo pre PZ a OZ v tzv. prioritných tematických oblastiach (vzdelávacie programy, hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov, vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa, personalizácia vyučovania a inkluzívne vzdelávanie, digitalizácia)
- realizovať návštevy vyučovacích hodín PZ a OZ s cieľom zvýšenia kvality výchovno-vzdelávacieho procesu,
- poskytovať spätnú väzbu k pozorovaným edukačným postupom (navrhovať odporúčania na zvýšenie kvality výchovno-vzdelávacieho procesu, identifikovať a diagnostikovať problémy PZ a OZ, podporovať PZ a OZ pri tvorbe návrhov možných riešení ich problémov, pomáhať v zapracovaní riešení vo výchovno-vzdelávacom procese v triede a práci so žiakmi)
Pripravovať a realizovať skupinové formy rozvoja spôsobilosti PZ a OZ v stanovených oblastiach formou:
- poldňových workshopov,
- celodňových workshopov,
- facilitácie učiacich sa skupín,
- organizácie prednášok a diskusií
- iných aktivít, ktoré považuje RCPU za potrebné v regióne.
Monitorovať potreby PZ a VPZ škôl v regióne formou:
- dotazníkov pre PZ a VPZ škôl a školských zariadení,
- individuálnych rozhovorov s PZ a VPZ škôl a školských zariadení.
Administratívne úlohy spojené s pracovným miestom spočívajú najmä:
- vo vyplnení pracovného výkazu,
- vo vedení dokumentácie o činnostiach uvedených v bodoch 1-3,
- vo vykonávaní ďalších úloh vyplývajúcich z pracovného zaradenia.
Budovať partnerstvá v regióne a sieťovanie formou:
- predstavenia činnosti uvedených v bodoch 1-3,
- bilaterálnych stretnutí s riaditeľmi škôl a/alebo so zriaďovateľmi,
- multilaterálnych stretnutí s viacerými potenciálnymi partnermi v regióne s cieľom networkingu.
Vlastné vzdelávanie a práca na vlastnom profesijnom raste v prioritných témach:
- mentoring,
- vzdelávacie programy,
- hodnotenie vzdelávacích výsledkov žiakov,
- vzdelávací proces a vyučovací štýl učiteľa – sociálna klíma,
- personalizácia vyučovania a inklúzia vzdelávania,
- digitalizácia.
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 5 rokov