Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci/a úseku ekonomiky a prevádzky
Spoločnosť: | Centrum sociálnych služieb ORAVA |
Miesto výkonu práce: | Tvrdošín |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | V zmysle zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a nariadenia vlády č. 296/2022 Z. z., ktorým sa ustanovujú zvýšené stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 08.06.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 23.06.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 08.08.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12 |
Pracovná oblasť: | Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika,Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Odborná špecializovaná práca na úseku rozpočtovania a financovania.
Zabezpečovanie a organizovanie výkonu prác spojených s hospodárskou prevádzkou (zásobovanie, skladové hospodárstvo, upratovanie, pranie, zásobovanie, dozor v objektoch a činnosť recepcie).
Zabezpečovanie odborných prehliadok a skúšok vyhradených tlakových, elektrických, plynových alebo zdvíhacích zariadení vykonávané zamestnancom po získaní osvedčenia o odbornej spôsobilosti.
Zodpovednosť za vedenie tímu pracovníkov, za plnenie úloh v pôsobnosti zvereného úseku.
Riadenie, kontrola, metodická činnosť a organizácia práce zamestnancov na úseku ekonomiky a prevádzky a zodpovednosť za plynulý chod
Metodická činnosť, kontrolná činnosť a koordinácia/organizovanie činností:
- ekonomiky, účtovníctva , personálnej a mzdovej agendy/politiky,
- agendy správy majetku zamestnávateľa (napr. evidencia, zaraďovanie, odpisovanie, vyraďovanie, inventarizácia, účtovná mesačná závierka)
- správy registratúry a registratúrneho strediska
- agendy BOZP, civilnej ochrany a PO
- agendy auto prevádzky /autodopravy u zamestnávateľa
- práčovne a údržby
Organizovanie a zabezpečovanie činností spojených so správou, prevádzkou a údržbou objektov, pozemkov, s vybavovaním stavieb a súvisiacich technických, resp. technologických zariadení.
Zabezpečovanie a kontrola operatívnej a preventívnej údržby všetkých zariadení.
Tvorba vnútorných predpisov a smerníc zamestnávateľa v pôsobnosti úseku.
Koordinovanie a zabezpečovanie činností spojených s procesom výberu zmluvného partnera pri obstarávaní tovarov, prác a služieb zamestnancom, vrátane plánovania a pravidelných súhrnných výstupov
Zodpovednosť za riadne vedenie účtovníctva.
Tvorba štatistík, analýz a práv na pravidelnej báze pre potreby manažmentu zariadenia a zriaďovateľa.
Príprava rozpočtov, finančných plánov, navrhovanie ekonomických cieľov organizácie vrátane hodnotenia plnenia podľa stanovených ukazovateľov.
Ekonomická podpora pre ostatné úseky zamestnávateľa a participácia na ich strategických plánoch v oblasti ekonomiky.
Zodpovednosť za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných predpisov, predpisov BOZP a PO a podobne.
Vykonávanie finančnej kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Zodpovednosť za hospodárne vynakladanie finančných prostriedkov zamestnávateľa.
Zlepšovanie a optimalizácia procesov, hľadanie možností na znižovanie nákladov.
Zodpovednosť za zverejňovanie informácií v zmysle príslušného zákona.
Plnenie ďalších úloh v pôsobnosti úseku ekonomiky a prevádzky a podľa pokynov nadriadeného zamestnanca.
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 5 rokov
Počítače
Microsoft Word - pokročilá
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá