- od uchádzača požadujeme odbornú kvalifikáciu manažéra kvality v
sociálnych službách (zručnosti, vedomosti a spôsobilosť tvoriť štandardy
kvality)
- priama činnosť s prijímateľmi s mentálnym postihnutím a duševnými
poruchami,
- práce spojené s diagnostikou individuálnych schopností a zručností,
sociálnou rehabilitáciou prijímateľov v súlade so svojim vzdelaním -
tvorba plánov činnosti, podporovanie samostatnosti prijímateľa,
rozširovanie sebaobslužných činností a kompetencií prijímateľa,
- podporovanie integrácie prijímateľa do spoločnosti.
- rozvíjanie ducha tímu spolupracovníkov prostredníctvom rozvoja tvorivosti, sebapoznania, zlepšenia komunikácie a posilnenia tímu,
- zabezpečenie aktivít, ktoré umožňujú klientovi formovať, udržiavať a získavať návyky, poznatky a zručnosti umožňujúce rozvoj kľúčových kompetencií klienta s cieľom dosiahnuť najvyššiu možnú mieru jeho integrácie a sprostredkúva získané vedomosti o klientoch ostatným členom tímu,
- možnosť zapojenia sa do grantových programov a výziev, ktoré znižujú sociálne riziko, zlepšujú sociálne podmienky a rozširujú možnosti dôstojného života klientov.