Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Purchase assistant
Spoločnosť: | Grafton Slovakia s.r.o. |
Miesto výkonu práce: | Bratislava-Staré Mesto |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1400 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.07.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 28.06.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 29.06.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 30.06.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12 |
Pracovná oblasť: | Obchod, marketing a reklama |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• Zodpovednosť za nákup a dodávku nových vozidiel
• Kontrola došlých faktúr za pneumatiky a úkony spojené s uskladnením a prezúvaním vozidiel, servis, údržbu, opravy, krátkodobý prenájom a škodové udalosti a schvaľovanie ich správnosti
• Spracovávanie správnych faktúr na základe systémom evidovaných schválení, so zameraním na detail, najmä za použitia správnych systémových kódov, dátumov a údajov o stave tachometra
• Administrácia procesu vrátenia faktúr so sprievodným listom
• Zodpovednosť za spracovávanie faktúr v rôznych kategóriách (servis, pneumatiky, krátkodobý prenájom, škodové udalosti) ako aj refakturáciu smerom ku klientom (vždy po informovaní account managera)
• Zodpovednosť za poskytovanie podpory vodičom pri nahlasovaní škodových udalostí do poisťovne, ako aj informovanie vodiča o následnom procese, so zameraním na zabezpečenie maximálnej mobility. V prípade pochybností kontaktovanie nadriadeného, ktorý pred tým než je vykonaný akýkoľvek ďalší krok schvaľuje podľa vlastného uváženia a v zmysle platného kompetenčného poriadku navrhovaný postup
• Zodpovednosť za udržanie počtu otvorených faktúr na najnižšej možnej hladine
• Zabezpečenie rôznych požiadaviek vodičov v súvislosti s užívaním vozidla (rezervácia termínu v servise, poskytnutie informácie technického charakteru, a pod.)
• Preverenie stavu pri prebiehajúcich servisných úkonoch s cieľom skrátenia času opravy, optimalizácie nákladov a skrátenia času nepojazdnosti
• Udržať spokojnosť vodičov na najvyššej možnej úrovni, poskytnutím rýchlej a spoľahlivej prozákaznicky orientovanej služby
• Zasielanie objednávok dodávateľom vozidiel, importérom a dodávateľom, a spracovávanie administratívy súvisiacej administratívy
• Pred zadaním objednávky zameranie na vyrokovanie najkratšieho možného dodacieho termínu pre Arval a klienta.
• Spracovávanie a schvaľovanie došlých investičných faktúr a dobropisov za zakúpené vozidlá
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 1 rok
Cudzie jazyky
anglický - vysoká: C1 a C2
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá