Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Customer Service Specialist (Špec. zákazníckeho centra)
Spoločnosť: | Unomedical s.r.o. |
Miesto výkonu práce: | Nitra |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1100 € za mesiac |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 09.08.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 09.08.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 09.10.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12 |
Pracovná oblasť: | Personalistika, administratíva a služby zákazníkom,Obchod, marketing a reklama |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Pioneering trusted medical solutions to improve the lives we touch: Convatec is a global medical products and technologies company, focused on solutions for the management of chronic conditions, with leading positions in advanced wound care, ostomy care, continence care, and infusion care. With around 10,000 colleagues, we provide our products and services in almost 100 countries, united by a promise to be forever caring. Our solutions provide a range of benefits, from infection prevention and protection of at-risk skin, to improved patient outcomes and reduced care costs. Group revenues in 2022 were over $2 billion. The company is a constituent of the FTSE 100 Index (LSE:CTEC). To learn more about Convatec, please visit http://www.convatecgroup.com
Naša spoločnosť sa zaoberá vývojom, výrobou a predajom zdravotníckych pomôcok. Na slovenskom trhu pôsobíme už od roku 1991. Od tej doby máme vedúce postavenie na trhu a ponúkame našim zákazníkom (zdravotníckym pracovníkom a pacientom) najmodernejšie zdravotnícke pomôcky. Cieľom našej spoločnosti je pomáhať našim pacientom žiť kvalitný a plnohodnotný život. Pretože vieme, že všetko je o ľuďoch, hľadáme schopného a empatického človeka na pozíciu špecialista zákazníckeho centra. Chcete aj vy v rámci svojej práce pomáhať ostatným a byť užitočnými?
Tvoje kľúčové povinnosti a zodpovednosti ako Špecialista zákaznického centra:
•Telefonická komunikácia so zákazníkmi (pacientami)
• Konzultácia a ponuka našich kvalitných pomôcok
• Aktívne využívanie softwaru na zákazníckom centre (práca s databázou)
• Spolupráca na rôznorodých projektoch v rámci oddelenia zákazníckeho centra (napr. vzdelávacie projekty pre sestry, spolupráca na tvorbe časopisu, poradenstvo v oblasti zdravotníckych pomôcok a podobne)
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Cudzie jazyky
anglický - elementárna: A1 a A2