Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúca/i Matričného úradu - zastupovanie počas MD / RD
Spoločnosť: | Mestská časť Bratislava - Nové Mesto |
Miesto výkonu práce: | Bratislava-Nové Mesto |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1500 € za mesiac |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 17.08.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 17.08.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 08.09.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12 |
Pracovná oblasť: | Samospráva |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Pre pozíciu "vedúca/vedúci Matričného úradu a evidencie obyvateľov" sú hlavnými činnosťami:
• zodpovednosť za chod a riadenie Matričného úradu a evidencie obyvateľov,
• sledovanie a evidovanie právnych predpisov a noriem,
• staranie sa o zvyšovanie odbornej úrovne podriadených zamestnancov a vytváranie vhodných podmienok na prácu,
• metodické usmerňovanie a oboznamovanie podriadených zamestnancov s novými elektronickými aplikáciami v rámci Ministerstva vnútra SR,
• metodické usmerňovanie organizácie v oblasti rozpočtu za prenesený výkon štátnej správy na úseku matriky,
• výkon práce vyplývajúci zo zákona o slobodnom prístupe k informáciám,
• spracovávanie rozhodnutí štátnych orgánov,
• vybavovanie elektronických podaní a žiadostí,
• posudzovanie písomných a e-mailových podaní,
• posudzovanie platnosti listín vydaných v zahraničí a pre použitie do zahraničia,
• posudzovanie verejných listín podľa medzinárodných zmlúv,
• zabezpečovanie riadneho vedenia spisov podľa Registratúrneho poriadku,
• dôsledné využívanie programového vybavenia samostatného počítačového programu,
• zabezpečovanie príslušnej matričnej agendy:
- prijímanie žiadostí o uzavretie manželstva, overovanie a potvrdzovanie správnosti poskytnutých údajov,
- organizovanie sobášnych obradov a aktívna účasť na nich,
- vykonávanie zápisov a dodatočných záznamov do matričných kníh na základe verejných listín,
- vydávanie matričných dokladov pre použitie v SR i v cudzine,
- vydávanie viacjazyčných štandardných formulárov,
- vyhotovovanie a zasielanie matričných dokladov podľa medzinárodných zmlúv a Nariadenia EÚ,
- plnenie oznamovacej povinnosti,
- mesačné spracúvanie štatistických hlásení,
- spracúvanie žiadostí o zmene mena a priezviska, na ktoré nie sú potrebné povolenia,
- vkladanie záznamov do IS CISMA a IS REGOB,
- vybavovanie avíz z iných matričných úradov, vykonávanie odrevidovania zápisov.
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 3 roky
Cudzie jazyky
nemecký - pokročilá: B1 a B2
anglický - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov