Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Vedúci/-a oddelenia verejného obstarávania

Spoločnosť: Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Miesto výkonu práce: Bratislava-Ružinov
Základná zložka mzdy (v hrubom): 2200 € za mesiac
Dátum nástupu: 01.10.2023
Dátum pridania ponuky: 18.08.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 18.08.2023
Dátum platnosti ponuky: 12.09.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12
Pracovná oblasť: Štátna správa,Samospráva
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Vedúci/-a oddelenia verejného obstarávania:
1. Riadi:
• činnosti oddelenia a jeho zamestnancov,
• postup verejného obstarávania v rozsahu vykonávania činností spojených s centrálnym verejným obstarávaním na úrovni IMPLEA,
• koordináciu prípravy podkladových materiálov a komunikáciu s internými a externými audítormi a kontrolnými orgánmi v oblasti verejného obstarávania a kontroly verejného obstarávania,
• komplexnú evidenciu verejných obstarávaní,

2. Vykonáva:
• konzultačnú činnosť o predmete zákazky a spôsobe jeho zabezpečenia podľa požiadaviek dotknutých organizačných útvarov,
• komunikáciu so záujemcami a uchádzačmi vo verejnom obstarávaní v súčinnosti s poverenými osobami verejného obstarávateľa,
• spracovanie požiadaviek k plánu verejného obstarávania pre IMPLEA a pre CVO,
• úkony verejného obstarávateľa podľa Zákona o verejnom obstarávaní do uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom,
• základnú finančnú kontrolu v zmysle Zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
• ďalšie úlohy vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov a interných aktov riadenia,
• iné činnosti spojené s chodom oddelenia.

3. Zodpovedá za:
• správne zvolený spôsob obstarávania,
• plnenie informačných povinností v súvislosti s verejným obstarávaním,
• poskytnutie súťažných podkladov, komunikáciu a elektronickú aukciu, uskutočňovanú certifikovaným systémom podľa Zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o verejnom obstarávaní“),
• plnenie odborných činností súvisiacich s verejným obstarávaním a jeho kontrolou,
• vedenie evidencie a uchovávanie dokumentov na úrovni oddelenia,
• evidenciu správ, protokolov a záznamov z kontrol verejného obstarávania,
• zabezpečenie napĺňania modelu financovania v súlade s riadiacou dokumentáciou a platnou legislatívou,
• spracovanie pripomienok a stanovísk k strategickým dokumentom a materiálom v rozsahu svojej pôsobnosti.

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 2 roky

Počítače

Microsoft Excel - pokročilá

Microsoft Word - pokročilá

Microsoft PowerPoint - pokročilá

Internet - pokročilá

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2205

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky