Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
– zabezpečenie administratívnej agendy
– vedenie účtovných operácií súvisiacich s činnosťou spoločnosti
– spracovanie účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, mzdovej agendy
– práca v ekonomickom software „Omega“
– spracovanie účtovných a daňových výkazov
– styk s finančnými a štátnymi inštitúciami
– reporting a vyhotovovanie rôznych prehľadov a ďalších úloh podľa pokynov (príprava podkladov pre vedenie)
– účtovanie rôznych typov položiek (bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry a pod.)
– kontrola pohľadávok a záväzkov a ich následné zápočty
– účtovanie pokladne
– účtovanie a párovanie bankových pohybov
– účtovanie na jednotlivé strediská
– vypracovanie hlásenia – štatistika , atď
– príprava pokladov pre audit spoločnosti
Zamestnanec bude pre zamestnávateľa vykonávať práce administratívneho charakteru, najmä spracovanie kompletnej účtovnej, mzdovej a ekonomickej agendy.
Osobné predpoklady a zručnosti:
– pokročilá znalosť zákona o DPH, Zákon o dani z príjmov, Zákonník práce – je podmienkou
– samostatný a iniciatívny prístup
– dôslednosť pri plnení zverených úloh
– kompletná znalosť účtovnej problematiky
– výhodou je možnosť práce na flexibilný pracovný čas
– odmeny dvakrát ročne, 13 a 14 plat