Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci oddelenia krízového riadenia a bezpečnosti
Spoločnosť: | Mesto Žilina |
Miesto výkonu práce: | Žilina |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1620 € za mesiac |
Dátum nástupu: | 01.11.2023 |
Dátum pridania ponuky: | 07.09.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 07.09.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 24.09.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 6 |
Pracovná oblasť: | Hospodárska správa, prevádzka, požiarna ochrana a BOZP |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Stručná charakteristika:
- v spolupráci so zamestnávateľom a vedúcimi zamestnancami organizuje, zabezpečuje a kontroluje plnenie úloh na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. a vykonávacích predpisov,
- v spolupráci so zamestnávateľom a vedúcimi zamestnancami organizuje, zabezpečuje a kontroluje plnenie úloh na úseku ochrany pred požiarmi v zmysle zákona č. 314/2001 Z.z a vykonávacích predpisov,
- zabezpečuje plnenie úloh na úseku civilnej ochrany obyvateľstva v zmysle zákona č. 42/1994 Z. z. a vykonávacích predpisov,
- zabezpečuje plnenie úloh mesta na úseku ochrany pred požiarmi a civilnej ochrany obyvateľstva,
- zabezpečuje plnenie úloh bezpečnostnotechnickej služby a pracovnej zdravotnej služby,
- zabezpečuje plnenie úloh krízového riadenia a krízového plánovania v systéme hospodárskej mobilizácie, prípravu na obranu a bezpečnosť štátu,
- vykonáva koordináciu a usmernenie činnosti na úseku krízového riadenia a úloh pre zamestnancov mesta a členov Krízového štábu mesta Žilina,
- spracováva plán ochrany obyvateľstva, plán ochrany zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti, plán evakuácie, plán ukrytia obyvateľov mesta, povodňový plán záchranných prác, plán núdzového zásobovania pitnou vodou v období krízovej situácie a ich pravidelnú aktualizáciu,
- vyhodnocuje následky spôsobených mimoriadnymi udalosťami (požiarmi, povodňami, zosuvmi, snehovými a veternými kalamitami, a pod.), opatrení vykonaných na ochranu pred mimoriadnymi udalosťami, nákladov vynaložených na výkon záchranných prác a predloženie súhrnnej správy o následkoch mimoriadnych udalostí, spôsobených škodách a o nákladoch na výkon záchranných prác,
- zabezpečuje vypracovanie dokumentácie v oblasti BOZP, OPP, CO, KR, HM a kontroluje dodržiavanie povinností uvedených v dokumentáciách mesta,
- zodpovedá za spoluprácu s profesionálnymi zložkami HaZZ a IZS, spoluprácu s dobrovoľnou požiarnou ochranou a inými združeniami a záchrannými zložkami, neziskovými organizáciami a pod.
Požadované vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 5 rokov