Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Referent pre majetkoprávne zabezpečenie

Spoločnosť: Mesto Piešťany
Miesto výkonu práce: Piešťany
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1312,50 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 07.09.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 07.09.2023
Dátum platnosti ponuky: 21.09.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12
Pracovná oblasť: Samospráva,Súdnictvo, prokuratúra, právo a podobné oblasti
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

V rámci svojej pracovnej činnosti zabezpečuje plnenie nasledovných úloh :
1. Samostatné vybavovanie agendy v oblasti majetku mesta pri príprave a zabezpečovaní výkonu majetkovo-právnych aktov.
2. Zabezpečuje tvorbu všeobecne záväzných právnych predpisov a interných predpisov.
3. Zabezpečuje a poskytuje majetkovoprávne služby a poradenstvo týkajúce sa nehnuteľného majetku pre potreby mesta a jednotlivých organizačných zložiek MsÚ.
4. Zabezpečuje a poskytuje majetkovo-právne služby a právne poradenstvo týkajúce sa nehnuteľného majetku mesta zvereného do správy právnickým osobám založeným alebo zriadeným Mestom Piešťany, ak tieto nedisponujú vlastným zamestnancom s právnickým vzdelaním.
5. Vypracúva zmluvné typy týkajúce sa nakladania s nehnuteľnosťami – najmä zmluvy o prevode majetku, kúpne a zámenné zmluvy, zmluvy o výpožičke, zmluvy o zriadení vecného bremena, záložné zmluvy, nájomné zmluvy, a to vrátane ich dodatkov.
6. Vypracúva zmluvné typy týkajúce sa nakladania s nehnuteľnosťami – najmä nájomné zmluvy a to vrátane ich dodatkov.
7. Vedie rokovania s inými subjektmi – fyzickými alebo právnickými osobami, s orgánmi štátnej správy alebo územnej samosprávy vo veciach majetkovoprávnych v rozsahu poverenia konkrétnymi úkonmi, najmä týkajúce sa obchodných verejných súťaží, priamych ponukových konaní alebo nakladania s nehnuteľným majetkom z dôvodov hodných osobitného zreteľa.
8. Samostatne a odborne sleduje priebeh zverených právnych vecí, iniciuje a navrhuje spôsoby ich riešenia.
9. Zastupuje mesto v súdnych sporoch vo veciach majetkovoprávnych týkajúcich sa nehnuteľností mesta.
10. Zodpovedá za odovzdanie uzatvorených zmlúv vrátane ich dodatkov k ich zaevidovaniu referentovi zodpovednému za evidenciu nehnuteľného majetku, učtárni a do centrálnej evidencie zmlúv.
11. Vedie evidenciu aktuálnych zmlúv a ich dodatkov.
12. Sleduje plnenie uzavretých zmlúv vrátane ich dodatkov v majetkovo-právnej oblasti.
13. Dodržiava Zásady hospodárenia s majetkom mesta.
14. V zmysle uznesení MsZ vypracováva zmluvy, po ich podpise štatutárom mesta predkladá návrhy na vklad do katastra nehnuteľností.
15. Písomne pripravuje materiály na rokovanie príslušných komisií mestského zastupiteľstva, Mestskej rady a Mestského zastupiteľstva mesta Piešťany súvisiace s prevodom vlastníckeho práva, nájmom a podnájmom majetku, jeho využívaním, nakladaním, užívaním, s majetkovými právami, pohľadávkami a záväzkami.
16. Zabezpečuje podklady k usporiadaniu majetku mesta v úzkej spolupráci s Okresným úradom Piešťany, katastrálnym odborom.
17. Pripravuje podklady k riešeniu majetkových záležitostí - k prevodom vlastníckeho práva fyzickým alebo právnickým osobám, nadobudnutiu majetku od fyzických alebo právnických osôb do vlastníctva mesta a k inému nakladaniu s majetkovými právami.
18. Zabezpečuje podklady ku katastrálnemu konaniu - geometrické plány, znalecké posudky, prípadne iné náležitosti vyplývajúce zo špecifických podmienok jednotlivých prevodov vlastníckeho práva k majetku.
19. Zodpovedá za odbornú úroveň a súlad so právnymi predpismi v príprave podkladov pre rozhodnutia primátora v majetkovoprávnej oblasti.
20. Spracováva podklady pre tvorbu rozpočtu na príslušný kalendárny rok v rozsahu organizačnej zložky.
21. Pri zabezpečovaní podkladov k riešeniu majetkových problémov alebo sporov spolupracuje s Okresným archívom v Trnave.
22. Vybavuje žiadosti občanov, ktorých predmetom je riešenie majetkových záležitostí.
23. Vedie agendu spisov, ktoré sú jej pridelené na vybavenie a zabezpečuje nakladanie s nimi v zmysle registratúrneho poriadku.
24. Vykonáva základnú finančnú kontrolu podľa platného zákona o finančnej kontrole a audite podľa charakteru finančnej operácie alebo jej časti.
25. Spolupracuje s poslancami pri riešení problematiky súvisiacej s náplňou činnosti určeného úseku.
26. Rieši prípadné pripomienky, návrhy, sťažnosti a petície súvisiace s činnosťou určeného úseku.
27. Spolupracuje s ostatnými organizačnými zložkami mestského úradu.

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 1 rok

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2241

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky