Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!

Nájdeme prácu alebo zamestnancov

Školský digitálny koordinátor

Spoločnosť: Základná škola Krásnohorské Podhradie
Miesto výkonu práce: Krásnohorské Podhradie (Rožňava)
Základná zložka mzdy (v hrubom): 1100 € za mesiac
Dátum nástupu: ihneď
Dátum pridania ponuky: 12.09.2023
Dátum poslednej aktualizácie: 12.09.2023
Dátum platnosti ponuky: 30.09.2023
Pracovný a mimopracovný pomer: pracovný pomer na určitú dobu počet mesiacov: 12
Pracovná oblasť: Výchova, vzdelávanie a šport,IT a telekomunikácie
ISTP

Údaje o pracovnom mieste

Náplň (druh) práce

Oblasť Vízia školy:
• Digitálnu transformáciu školy komunikuje ostatným aktérom vzdelávania danej školy ako
prostriedok skvalitnenia vzdelávania žiakov, ktorý je založený na aktívnom učení sa v hybridnom
vzdelávacom prostredí
• V súčinnosti s vedením školy formuluje program digitálnej transformácie školy:
• Pozná a používa nástroje na zistenie východiskového a cieľového stavu na vlastnej škole
(napr. SELFIE, ICDL, IT Fitness test) - úroveň jednotlivých znakov digitálnej školy,
prípadne takéto nástroje sám tvorí.
• Plánuje konkrétne čiastkové ciele a kroky (opatrenia) pre realizáciu digitálnej
transformácie školy
• Pravidelne vyhodnocuje napĺňanie cieľov, realizáciu krokov a navrhuje potrebné
korekcie
• Navrhuje strategické opatrenia pre riešenie možných krízových situácií
obmedzujúcich prezenčnú výučbu a v prípade potreby je súčinný pri ich realizácii.
Oblasť Škola ako komunita aktérov:
• Rozumie znakom digitálnej školy ako komunity aktérov - žiakov, učiteľov a vedenia
• Pozná rámec digitálnych kompetencií občana (DigComp) a digitálnych kompetencií pedagóga
(DigCompEdu) a vie zdôvodniť dôležitosť ich rozvíjania pre uplatnenie sa v praxi
• Koordinuje vytváranie plánu rozvíjania digitálnych kompetencií v rámci jednotlivých predmetov a
jednotlivých ročníkov
• Podporuje aktérov vzdelávania v implementácii naplánovaných krokov digitálnej transformácie:
• Koordinuje interné vzdelávacie aktivity pre učiteľov a vedenie v rámci možností a potrieb
danej školy (napr. konzultácie pre učiteľov k využívaniu DT, hospitácie na vyučovacích
hodinách, workshopy k novým DT, ktoré niekto z učiteľov pozná, spoločné plánovanie
hodín s využívaním DT, otvorené hodiny, ...)
• Organizuje externé vzdelávacie aktivity zamerané na rozvíjanie digitálnych
kompetencií pre aktérov vzdelávania podľa ich aktuálnych potrieb a možností (napr. ICDL
pre žiakov a učiteľov, workshop k novým DT, workshop pre rodičov a žiakov k zvládnutiu
elektronickej komunikácie a virtuálneho vzdelávacieho prostredia ...)
Oblasť Škola ako vzdelávacie prostredie:
• Rozumie znakom digitálnej školy ako vzdelávacieho prostredia a vníma väzby medzi
pedagogickými postupmi a vzdelávacím prostredím (trieda a virtuálne prostredie).
• Má prehľad v digitálnych technológiách a je nápomocný vedeniu a učiteľom pri výbere digitálnych
technológií:
• Pre realizáciu vzdelávania v synchrónnej - asynchrónnej, prezenčnej - dištančnej, online
- offline forme a rôznych scenárov hybridnej (zmiešanej) výučby
• Pre podporu vyučovania v jednotlivých predmetoch založeného na konštruktivizme.
• V spolupráci so správcom siete rieši praktické problémy učiteľov a vedenia s používaním
digitálnych technológií.

Požadované vzdelanie

Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa

Dĺžka praxe

aspoň 1 rok

Hľadáte prácu?

Filtrovať ponuky podľa

1/2213

>
HĽADÁTE ZAMESTNANIE?

Aktuálne ponuky