- Riešenie kvalitatívnych problémov v spolupráci s výrobou
- Analýza koreňových príčin zmätkov vo výrobe a koordinovanie nápravných opatrení (8D, 5WHY, ISHIKAWA, FMEA, CP)
- Spolupráca s inžinierom kvality pre zákazníka pri riešení zákazníckych reklamácií
- Spolupráca so vstupnou kontrolou pri riešení problémov s dodávateľmi
- Zabezpečenie kvality produktov a procesov podľa noriem, požiadaviek zákazníka a interných nariadení.
- Preškoľovanie zamestnancov výroby v súvislosti s presadzovaním kvality vo výrobe
- Podpora a tímová spolupráca s ostatnými oddeleniami
- Zhodnocovanie správnosti meraní a frekvencie meraní vo výrobe pri zvážení rizika
- Vyhodnocovanie spôsobilostí strojov a procesov vo výrobe.
- Spoluúčasť pri zavádzaní nových výrobkov
- Operatívne sledovanie kvality dielov podľa stanovených kritérií.
- Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistík
- Aktívna účasť na eskalačných rozhovoroch
- Dodržiavanie manažmentu systému kvality
- Vykonávanie práce v súlade s dokumentáciou a pokynmi svojho nadriadeného
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
aspoň 1 rok
Cudzie jazyky
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie aspoň jedného z vybraných jazykov