Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Finančný referent
Spoločnosť: | TATRACHEMA, výrobné družstvo Trnava, skrátene: TATRACHEMA VD |
Miesto výkonu práce: | Trnava |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 1040 € za mesiac |
Dátum nástupu: | ihneď |
Dátum pridania ponuky: | 25.09.2023 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 05.10.2023 |
Dátum platnosti ponuky: | 05.12.2023 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | pracovný pomer na neurčitý čas |
Pracovná oblasť: | Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika |
Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
• výpočet daňovej a odvodovej povinnosti DPH, vypracovanie daňového priznania DPH, súhrnného výkazu DPH, kontrolného výkazu DPH
• kompletizáciu podkladov do súhrnného výkazu a kontrolného výkazu DPH (potvrdených faktúr, dodacích listov a faktúr za prepravu tovaru do členských štátov EÚ, evidencia dovozných a vývozných JCD)
• výpočet daňovej a odvodovej povinnosti dane z nehnuteľností vrátane spracovania daňového priznania a mesačné účtovanie do nákladov podľa stredísk
• evidencia došlých faktúr a ich rozdeľovanie podľa druhov, organizačných jednotiek a kompetentných pracovníkov
• sledovanie splatnosti záväzkov, úhrady faktúr, daní, miezd, vypracovanie prehľadov o úhradách, vypracovanie finančných reportov pre vedenie výrobného družstva
• elektronickú komunikáciu s bankou vrátane sťahovania výpisov a iných dát z banky a realizácie elektronickej úhrady záväzkov,
• sledovanie obratov a zostatkov na bankovom účte vrátane splatnosti jednotlivých úložiek
• vypracovávanie aktuálneho stavu pohľadávok pre porady vedenia výrobného družstva
• evidenciu došlej pošty ekonomického úseku
• evidenciu dochádzky pracovníkov ekonomického úseku vrátane evidencie cestovných príkazov, dovoleniek, iné neprítomnosti na pracovisku a spracovanie podkladov nároku na stravné za ekonomický úsek
• likvidáciu a rozúčtovanie režijných faktúr podľa organizačných jednotiek výrobného družstva - letáky, listing, podpora predaja
• likvidáciu a rozúčtovanie režijných faktúr za ostatné služby (ubytovanie, ochranné známky, ADR a pod.)
• kompletizáciu podkladov a zmlúv k režijným faktúram
• ročnú inventarizáciu účtov v rámci svojej pracovnej náplne
ZODPOVEDÁ
• za správnosť dodržiavania daňových predpisov v oblasti svojej pôsobnosti
• za výpočet všetkých daňových a odvodových povinností výrobného družstva s výnimkou dane z príjmu
• za plnenie úloh uložených nadriadeným pracovníkom
Požadované vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Dĺžka praxe
aspoň 1 rok
Cudzie jazyky
anglický - elementárna: A1 a A2
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá