Hľadáš zmenu?
Nájdi ju s nami!
Nájdeme prácu alebo zamestnancov
Vedúci/vedúca oddelenia technickej spolupráce
Spoločnosť: | NÁRODNÁ BANKA SLOVENSKA |
Miesto výkonu práce: | |
Základná zložka mzdy (v hrubom): | 2900 EUR / Za mesiac |
Dátum nástupu: | |
Dátum pridania ponuky: | 20.09.2024 |
Dátum poslednej aktualizácie: | 24.09.2024 |
Dátum platnosti ponuky: | 00.00.0000 |
Pracovný a mimopracovný pomer: | |
Pracovná oblasť: |
Charakteristika práce:
Taktické a operatívne riadenie procesov a činností v oblasti koordinácie technickej spolupráce. Riešenie odborných problémov a zabezpečovanie fungovania a rozvoja oddelenia.
Popis rozhodujúcich činností na pracovnom mieste:
• Riadi a koordinuje koncepčnú, metodickú, analytickú a koordinačnú činnosť zamestnancov oddelenia.
• Riadi a koordinuje aktivity technickej spolupráce a činnosti súvisiace s agendou oddelenia v súlade s cieľmi a stratégiou technickej spolupráce.
• Riadi a koordinuje plnenie strategických úloh a cieľov stratégie technickej spolupráce a jej aktualizáciu, vrátane zavádzania nových postupov, procesov a riešení rozvoja oblasti technickej spolupráce.
• Riadi činnosti oddelenia a plnenie úloh NBS vyplývajúce zo spolupráce NBS s národnými centrálnymi bankami, orgánmi dohľadu, orgánmi ochrany finančných spotrebiteľov a inými inštitúciami, vrátane centrálnych bánk ESCB a ECB, s národnými orgánmi štátnej a verejnej správy , a s medzinárodnými inštitúciami pôsobiacimi v oblasti technickej spolupráce.
• Predkladá správu o vyhodnotení plnenia strategických cieľov v oblasti technickej spolupráce
• Zastupuje NBS na rokovaniach v oblasti technickej spolupráce, a v projektoch v oblasti technickej spolupráce, financovaných EÚ alebo inými národnými alebo medzinárodnými inštitúciami.
• Zastupuje NBS v pracovných výboroch a skupinách ESCB/Eurosystému, vrátane Working Group on Central Bank Cooperation, a iných inštitúcií a organizácií v oblasti technickej spolupráce.
• Posudzuje odborné materiály vypracované zamestnancami oddelenia a rieši vzniknuté odborné problémy.
• Definuje a zavádza vhodné a efektívne postupy a opatrenia pri riešení odborných úloh.
• Analyzuje potenciálne riziká procesov a činností v rámci oddelenia a navrhuje riešenia na zabezpečenie ich kontinuity.
• Rieši odborné úlohy vyplývajúce z činnosti oddelenia.
• Vykonáva činnosti personálneho riadenia.